пятница, 19 февраля 2016 г.

Тема ділової гри: “Інтерактивні методи навчання в початковій школі”



3.              Інтерактивні методи навчання-
це навчання занурене у спілкування,діалогове навчання,що відноситься до педагогічних технологій на основі ефективності управління й організації навчального процесу.
4.              Мета-
діалог не заради взаємодії дітей,а взаємодія дітей заради вияву та реалізації їхніх індивідуальних можливостей.
   
5.       Спеціальні психологічно обґрунтовані вправи,які використовують на початку заняття.Вони ламають кригу відчуженості,згуртовують учнів,сприяють формуванню товариськості.
        Впр.«Очікування»
…… підкаже вам,що ви очікуєте від сьогоднішнього заняття.Пам ятайте,що починати треба зі слів: «Я очікую…»
         Впр. «Криголам» або «Дощ компліментів»
Обмінявшись квіточками,скупаємо один-одного під «дощем» компліментів,а може навіть і під «зливою».
6.         Впр. «Банани»

Вправа допомагає зламати стереотипи роботи лівої мозкової півкулі логічного. раціонального мислення. Використовується як розминка.
7.       Впр. «Мозковий штурм»-
є прекрасним методом для використання досвіду учнів з метою розв’язання проблем та розробки ідей.
«М. штурм» спрацьовує найкраще у групах по 5-7 чол.

-до кожної букви в назві квітки доберіть найкращі слова-ознаки,які можна сказати про маму:
Н   (ніжна)             Т  (тендітна)            Т  (трудяща)
А   (акуратна)        Ю  (юна)                   Р  (розумна)
Р   (роботяща)       Л  (любляча)           О  (особлива)
Ц   (цікава)             Ь   (ласкава)             Я  (яскрава)
И   (красива)          П  (працьовита)       Н  (надійна)
С   (симпатична)    А  (артистична)        Д  (добра)
                                   Н  (надійна)              А  (активна)

8.     Впр. «Вузлики»
Впр. скерована на збудження енергії учасників. Особливо ефективна у той час,коли спостерігається розпилення уваги.
-щоб прочитати зашифровані слова-побажання,необхідно в кожному горизонтальному рядку закреслити однакові голосні літери:
   а Т  у Е о  Р и   П  ю І а  Н и  Н о  Я у ю    
   ї о Н ю  А и  Т  у Х є  Н ї  Е о  Н и  Н ю  Я  у є
   и З у  Д е  О  а Р и  О у  В е  Я а  
9.      Впр. «Асоціативний кущ»
Даний метод універсальний,бо може використовуватись під час вивчення будь-якої навчальної дисципліни і на всіх етапах уроку.
   На початку вчитель одним словом визначає тему,над якою буде проводитись робота,а учні згадують все стосовно цього слова.



       



Комментариев нет:

Отправить комментарий