Тема уроку.Повторення таблиць множення і ділення на 2 і 3.
Задача на три дії.
Використання програмного забезпечення на уроках математики.
Цілі уроку.Знає напам”ять таблиці множення і ділення на 2 і 3;
знає назви компонентів та результату дій множення та ділення;
обчислює приклади на дії різного ступеня;
складає задачу за прикладом,за таблицею;
працює з технічними засобами навчання:знаходить програму,
виконує запропоновані завдання.
Обладнання.Презентація уроку.Технічні засоби навчання(ноутбуки).Костюми
Інопланетян.Елементи космічної атрибутики.Мікрофон.
Хід уроку
-Сьогодні усі математичні завдання ми будемо виконувати не просто у класі,а на різних планетах Сонячної системи.Кожен із вас стане космонавтом.
1. Гра «Мікрофон».
-Чого ви чекаєте від уроку?
2. Гра «Збудуй зореліт».
Робота з геометричним матеріалом.
3.Запис у «бортовому журналі» (робота в зошитах)
4.Запуск ракети.(Виконання завдань із програмного забезпечення) Робота в групах.
Завдання: Сходинки.Математичний космодром .Додавання івіднімання в межах 100.
5.Привітання іншим світам.( Завдання із програмного забезпечення)
Завдання:Скарбниця знань.Демонстрація.Писати. Робота в групах.
6.Подорож на Меркурій.Робота в парах.
-Нас зустрічає меркуріанець і розповідає про свою планету,а також дає завданя:
2 4 3 6 1 5 8 9
( 60+31)-90…….О 54-50……..О 69-64……..С
84-(50+32)………К 46-43……..С 76-(50+20)…….М
7.Наш зореліт вирушає на Венеру. Робота в групах.
Виходить жителька Венери,зустрічає космонавтів,розповідає їм про свою планету і дає завдання
Із програмного забезпечення:
Скарбниця знань.Логіка.Лічба 1.
8.Зараз Венера наблизилась до Землі на найменшу відстань .Тому вам пора вирушати на Землю.
Робота над задачею. Запис розв”язку задачі у зошит.
Потрібно вирізати Вирізали
Оранжеві зірочки 47 28
Рожеві зірочки 13 6
На скільки більше залишилось вирізати оранжевих зірочок,ніж рожевих?
9.Подорож на Марс.
-Вас вітає житель марсіянин.Ось його завдання:
10.Подорож на Юпітер. Робота в групах.
-Зореліт прямує до найбільшої планети Сонячної системи-Юпітера.Космонавтів зустрічає юпітеріанець,розповідає про свою планету і дає завдання (із програмного забезпечення)
Завдання:Скарбниця знань.Логіка.Ряд 1.
11.Подорож на Сатурн.
-Наш зореліт вирушив на шосту планету Сонячної системи-Сатурн.
Виходить житель Сатурна,розповідає про планету і дає завдання.
Японський кросворд
9:3 2*9+10
18:2 3*9+5
3*5 24:3+26
7*3 3*8+2
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36
12. Подорож на Уран.
-Наша зоряна мандрівка триває,наступна зупинка-на планеті Уран.
Виходить житель Урану,розповідає про планету і дає завдання.
Самостійна робота.(Робота з книжкою:№792,с.132)
13.Подорож на планету Нептун.
Космонавтів вітає житель Нептуна.На цій планеті учні залишають подарунок напам”ять усім жителям Всесвіту.(Завдання із програмного забезпечення)
Завдання.Скарбниця знань. Демонстрвція.
а) Програти музику; б) Малювати.
14.Планета Плутон.
Виходить житель Плутона і розповідає про свою планету.
-На цій планеті ми підіб”ємо підсумок.
15.Підсумок уроку. Гра «Мікрофон»
-На яких планетах ми сьогодні побували?
-Що цікавого ви дізналися?
-Що нового навчилися з математики,що повторили?
-Чи справдились ваші очікування?
Диференційоване домашнє завдання.
Доброго здоров'я. Переглянула конспекти і в мене виникло одне запитання. Це є авторська робота. А тут вона не захищена. Заходи копіюй, присвоюй собі хто коли і як собі хоче. Вважаю , що тут треба добре подумати, чи варто в такий спосіб ділитися досвідом?
ОтветитьУдалитьЩодо самого конспекту :КРЕАТИВНО І ДИНАМІЧНО!